Haberler
18.06.2026 18:11
Fırat Üniversitesi Mühendislik Fakültesi tarafından düzenlenen "2025 Yılı Öğretim Üyeleri ve Araştırma Görevlileri Başarı Değerlendirme ve Teşekkür Programı"nda, Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümümüzün öğretim üyeleri ve öğretim elemanları gösterdikleri üstün akademik performansla öne çıktı.
Bilimsel yayın, proje, patent, akademik teşvik ve atıf gibi birçok kategoride fakülte genelinde elde edilen başarıların değerlendirildiği programda, bölümümüzü temsil eden akademisyenlerimiz çeşitli alanlarda dereceye girerek bölümümüzün akademik üretkenliğine önemli katkı sağladı.
Program kapsamında elde edilen başarılar şöyle:
Bölümümüz, akademik kadrosunun özverili çalışmalarıyla elde edilen bu başarıların bölümün bilimsel araştırma ve geliştirme faaliyetlerindeki güçlü konumunu bir kez daha ortaya koyduğunu vurguladı. Başarı gösteren öğretim üyelerimize ve öğretim elemanımıza teşekkür belgeleri ve plaket takdim edildi.
Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü olarak, başarılı akademisyenlerimizi tebrik eder; bilimsel üretkenliği ve akademik başarıyı artırmaya yönelik çalışmaların kararlılıkla süreceğini belirtiriz.
Diğer Haberler
DOKTORA MEZUNİYETİ TEBRİK MESAJI
Erasmus+ Kapsamında 2026 Yılında ...
Öğrencilerimiz Kovancılar Ekinözü ...
Bölümümüzde Öğrencilerarası Masa ...
Mikro Mühendisler Öğrenci Topluluğu ...
FATİH ANADOLU LİSESİ ÖĞRENCİLERİNDEN ...
ÜNİFEST’te Bölümümüz Öğrencilerinden ...
DOKTORA MEZUNİYETİ TEBRİK MESAJI